Ik ga weer op pad - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van 2018Dimphy - WaarBenJij.nu Ik ga weer op pad - Reisverslag uit Rosmalen, Nederland van 2018Dimphy - WaarBenJij.nu

Ik ga weer op pad

Door: dimphy

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2018 | Nederland, Rosmalen

Hallo allemaal,
Ik ga weer op pad: eind juli vertrek ik vanuit Porto. Deze keer ga ik de Camino de la Costa en aansluitend de Camino Espiritual lopen, met natuurlijk weer als eindbestemming Santiago de Compostela.
Ik houd jullie op de hoogte!
Veel groeten en tot dan,
Dimphy

  • 27 Juli 2018 - 04:26

    Anniek Danen:


    Lieve Dimphy,

    Heel veel wandelplezier. Ben weer benieuwd naar je verhalen.
    Toi toi. Anniek

  • 27 Juli 2018 - 07:11

    Ine:

    Heel veel plezier. Ik mag hopen dat het iets koeler wordt.

  • 27 Juli 2018 - 07:23

    Jos En Leonie Van Luyck:

    Hoi Dimphy,
    Gelukkig kun je in Portugal/Spanje afkoelen, want met het weer hier is het - lijkt ons - een hele opgave om zo ver te lopen.
    Wij wensen je heel veel Wandelplezier, inspiratie en rust en wensen je een behouden Camino.
    Groet
    Leonie en Jos

  • 27 Juli 2018 - 09:23

    Martin Hemmes:

    Dimphy,
    Veel plezier bij je jaarlijkse camino. Je hoofd leeg maken na alweer een schooljaar. Mooie kilometers toegewenst.
    Martin.

  • 27 Juli 2018 - 11:08

    Ron:

    Hoi Dimphy,

    Heel veel wandelplezier! Hopelijk iets minder warm dan het hier nu is...

    Ben benieuwd naar je verslagen.

    Geniet ervan en groeten,
    Elly en Ron

  • 27 Juli 2018 - 17:00

    Bernadette :

    Dimphy, heel veel wandelplezier! Hoop voor jou dat de hitte niet zo erg is als hier!! Gisteren en vandaag verschrikkelijk!!!
    Geniet er weer volop van.
    Groetjes,
    Jan en Bernadette.

  • 28 Juli 2018 - 10:10

    Marjan:

    Succes!

  • 28 Juli 2018 - 16:03

    Janse Truus:

    Hoi Dimphy .
    Weer heerlijk met jezelf op pad !! Ik wens je veel mooie en boeiende ontmoetingen en heerlijk dat je het nog kunt doen .
    Geniet ervan maar dat doe je vast wel .
    Heel leuk om je reis te volgen, hopelijk dit jaar GEEN bedswantsen.
    :Lieve groet Truus,

  • 28 Juli 2018 - 19:23

    Henk:

    Hoi Dimphy,
    Fijne Camino met veel ervaringen en ontmoetingen.
    Kom veilig weer thuis
    Henk en Marijke

  • 29 Juli 2018 - 19:06

    Frans:

    Hoi Dimphy. Weer op weg! wat knap van je. Weer alleen? Ga je natuurlijk weer volgen. Alle goeds en een Buen Camino. Ook groeten aan Jos.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rosmalen

Actief sinds 07 Juli 2018
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 4372

Voorgaande reizen:

07 Juli 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: